Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 16:18:39 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/00680 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Lohusalu küla, 
11395 Laulasmaa-Lohusalu tee L2// Lohusalu tee 153, Harju maakond, 
Lääne-Harju vald, Lohusalu küla, Lohusalu tee 146 (Veetorustik, Veetorustik) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame täiendavaks kooskõlastamiseks tulenevalt 
ehitusseadustiku § 42 lõikest 7 ja Transpordiameti 15.04.2024 kirja nr 
7.1-2/24/528-6 punktis 11 märgitust soses veetorustiku ehitusprojekti 
muutmisega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27018467>  (menetlus nr: 
412643), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister